Veel van onze klanten gebruikten TeamViewer om hun klanten te ondersteunen. Ze stoorden zich echter aan de constante wijzigingen in het licentiebeleid en begonnen zich ook af te vragen of het gepast was om al hun klantgegevens in de TeamViewer cloud te hebben.
De criteria voor andere remote support software waren duidelijk : vergelijkbare functies, nadruk op veiligheid, betere prijzen en de mogelijkheid om een eigen server te hebben.
Van bijna alle applicaties was uiteindelijk ISL Online, TeamViewer voor professionals, de winnaar die aan alle vereisten voldeed.
Veiligheid en transparantie
Bij ISL Online ligt de nadruk op beveiliging. Het bedrijf laat beide partijen zien wat er gebeurt of gebeurd is, door middel van logs en sessie-opnames. Dit helpt enorm bij het opbouwen van een vertrouwensrelatie met de klant, die bijvoorbeeld een bericht kan tonen telkens wanneer iemand probeert verbinding te maken met hun computer.
Duidelijke licenties en een goede prijs
ISL Online is niet gratis, het is een professionele tool met veel mogelijkheden. Het is echter meestal voordeliger dan de concurrentie en, belangrijker nog, het heeft duidelijke licenties zonder veel onnodige accessoires als adders onder het gras. Het leuke is dat je naast gebruikerslicenties ook tijdlicenties kan kopen en zo de mogelijkheid hebt om eventuele pieken op te vangen.
Gebruikersondersteuning
Hier verslaat ISL Online de meeste concurrenten, omdat het snelle oplossingen biedt voor problemen, zelfs in de pre-sales fase. De ondersteuning heeft drie niveaus, als het probleem niet kan worden opgelost, wordt het hoger geëscaleerd.
Mogelijkheid om een zelf-gehoste server te hebben
Klanten die zich niet op zijn gemak voelen met een abonnement in de ISL Cloud, kunnen eeuwigdurende licenties voor hun eigen server krijgen. Dit is een van de belangrijkste redenen waarom onze klanten voor ISL Online kiezen.
Aanpasbaar
ISL Online kan worden aangepast aan uw huisstijl of ingebouwd in uw eigen applicaties. Naast het handhaven van de bedrijfsintegriteit, helpt het ook de beveiliging, omdat gebruikers er zeker van zijn dat ze zich echt verbinding maken met de bedrijfsondersteuning.
Technische snufjes
De mogelijkheid om het programma op industriestandaard platformen (Windows, MacOS, Linux, Android of iOS) te gebruiken zal u bevallen, maar zal u waarschijnlijk niet omver blazen. Maar erg leuk is de mogelijkheid om webconferenties en webinars te houden met ISL Online Groop.
KORTOM : ISL ONLINE STAAT VOOR PROFESSIONELE REMOTE SUPPORT !